Friday, December 14, 2012

Tutorial Turban Style.



It was raining heavily outside, and I feel very boring tonight and I think want to type something on my blog. Oh ya? Hehehehe.
     
Assalamualaikum.

     Actually, dah lama dah tak taip menaip ni. Long time tak bukak blog. Entah berhabuk entah tidak. Dah sign in blog, tp taktahu nak tulis apa. Sometimes, idea datang berlambak. Sometimes tidak. Haha maybe one of that laa saya rasa malas sangat nak taip taip ni. Okay oleh sebab ada gigirl comel ni nak sangat tengok video tutorial saya yang kedua. So saya merajin kan lah diri saya malam ni untuk upload and updated blog saya. Ekekeke

    Haa haritu saya dah upload video part I dalam facebook. So, orang komen suruh uploadkan dalam youtube. Haha so saya fikir balik video time tu memang agak melucukan. Sampai saya nengoknya pun nak termuntah darah so lebih baik saya private kan buat sementara waktu dalam youtube. Hehehe.




                                                        Okay this is my video tutorial part I :)


Okay back to the topic! Tutorial kedua saya adalah style turban menggunakan bawal tudung ya.
 
 Peralatan yang di perlukan hanyalah :
1) Inner neck.
2) Jarum peniti

Okay jom lihat tutorial turban saya. Hehehe



Okay done! Please do try this at your home yaa. Semoga anda berjaya dan selamat mencuba! Byebye, assalamualaikum :)

.img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img {filter:alpha(opacity=100); -webkit-transition-duration:.5s; -moz-opacity:1.00; opacity:1.00;} img:hover {filter: alpha(opacity=100); opacity:1.00;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;} .img:hover {filter:alpha(opacity=60); -moz-opacity:0.6; opacity:0.6;}